انتظار شیرین من

ادامه درمان

1392/2/7 14:31
نویسنده : مامان آینده
97 بازدید
اشتراک گذاری

روز چهارشنبه به اصرار مهدی دوباره رفتم دکتر

دکتر با مشاهده وضعیتم گفت باید سونو داخلی انجام بدی جوابش هم امروز بیاری

وای نمی دونید چندتا سونوگرافی سرزدم هیچکدوم همون روز قبول نمی کردن فکر کردم دکتر می خواسته منو سر بدونه

آخه کجا یکروزه نوبت میدن

اینقدر هم که با آدم بد برخورد می کنن

خلاصه موفق شدم با پرداخت هزینه آزاد یک جا را پیدا کنم وقتی رفتم به دکتر نشون دادم گفتم متاسفانه با اینکه در زمان تخمک گذاری بود، ولی تخمک آزاد شده نداشتم

قرصهامو تبدیل یه 3 تا در روز کرد

قرص کلومیفن را هم تجویز کرد گفت یکماه دیگه دوباره بیا

تمام طول مسیر تاخانه را پشت فرمون اشک ریختم

وقتی رسیدم خونه، مهدی خیلی سعی می کرد منو بخندونه اما من اصلا حوصله نداشتم

هنوز هم حوصله ندارم

خسته ام

.

..

.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)