انتظار شیرین من

نتیجه آزمایش

1392/2/7 14:28
نویسنده : مامان آینده
80 بازدید
اشتراک گذاری

بله درست بود

دیروز اصلا حال خوشی نداشتم تا بعدازظهر که جواب آزمایش آماده بشه مردم و زنده شدم

ساعت 5 که رفتم خونه ، رضا هم خونه بود اصلا نمی تونستم شماره آزمایشگاه را بگیرم می ترسیدم خیلی

به مهدی گفتم خودت برو جوابش را بگیر هرچی بود زود بهم اطلاع بده

وای وقتی مهدی زنگ زد، نفس تو سینه ام حبس شد عجب لحظه ای بود

ولی چون مهدی اولین بار بود این آزمایش را می دید خیلی یخ توضیح داد :کمتر از 10 منفی بین 10و25 مشکوک

گفتم اه من چند شدم

- 622.5

می خواستم جیغ بزنم

خدایا شکرت

...

...

...

برای همه دوستام که تو این مدت تنهام نذاشتن ممنونم ارزو می کنم به زودی زود خبر بارداری تک تکشون را بشنوم

تصمیم گرفتم این وبلاگ را همینجا تعطیل کنم و برم یه وبلاگ دیگه

هرچند خیلی دوستش دارم

اینجا جایی است که تونستم حرفهایی که نمی تونستم به هیچ کس بگم، گفتم . اینجا دوستایی پیدا کردم بهتر از فامیل و آشنا

بدون اینکه منو بشناسن برام آرزوهای قشنگ کردن

بهم طعنه نزدن ، دائم منو سوال پیچ نکردن و ......

نمی خوام هیچ کس بجز شما ها از حرفهای دلم مطلع بشن

از طرفی این وبلاگ یکم تلخ بود باید برای بچه ام یک وبلاگ شاد آماده کنم

خوشحال میشم اگر اونجا هم تنهام نذارین

به خدا عاشقتون ،عاشق تک تکتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)